Tuesday 2 February 2016

Potong 'anu' suami sebelum bunuh diri

Potong 'anu' suami sebelum bunuh diri

SICHUAN-CHINA. Lagi berita mengenai 'potong anu suami'. Kali ini kejadian berlaku di China, kejadian berlaku selepas si isteri bertengkar dengan si suami.

Menurut laporan NetEase, selepas bertindak memotong anu suamninya, wanita itu terjun ke dalam sungai untuk membunuh diri.

Sementara itu, menurut seorang saksi mengatakan sejurus sebelum wanita berusia 50 tahun itu terjun dia ada mendengar wanita itu memberitahunya, bahawa dia memotong kemaluan suaminya dengan pisau ketika mereka bertengkar, hingga mengakibatkan lelaki itu mati.

"Saya ada sesuatu hendak beritahu kamu, saya telah bunuh suami saya," kata wanita itu.

Dia seterusnya memberitahu bahawa suaminya berpacaran dengan wanita lain ketika dia demam dan sering memukulnya.

Jelas saksi itu, sesudah wanita itu meluahkan isi hatinya, dia memujuk wanita itu melapor kepada pihak polis, tetapi wanita itu enggan.

"Sebaik saya meneruskan perjalanan, saya terdengar percikan air, wanita itu terjun ke dalam sungai," kata saksi itu.

Pasukan penyelamat menemui mayat wanita itu beberpa jam kemudian.
-Sinar

No comments: