Friday 16 August 2013

Tangan kiri pegang Quran, tangan kanan pegang sali...


Sudah tiba masanya umat Islam berkongsi rumah ibadat dengan penganut agama lain. Sudah tiba masanya umat Islam dibenarkan mengerjakan solat dalam gereja dan sebaliknya membenarkan penyembahan Jesus dilakukan di dalam masjid. Semua agama adalah sama. Orang Islam patut berkongsi masjid sebagai tempat menjalankan ritual agama lain. Astaghfirullah....apa nak jadi ni!

Dan itulah maksud kata-kata sikafir harbi DAP yang mengulas isu surau dijadikan tokong. Sebolehnya mereka mahu umat Islam menerima bahawa setiap agama adalah sama. Dan itulah jua semangat pluralisme  yang diperjuangkan oleh Anwar Ibrahim dan PKR selama ini. Selagi umat Islam tidak mahu mengalah, selagi itulah mereka akan berusaha sedaya upaya untuk menyesatkan kita.

Mereka sendiri tidak perlu menggunakan tangan-tangan mereka untuk menghancurkan Islam, sebaliknya cukuplah mereka menggunakan orang Islam lain yang mengaku lebih Islamnya untuk menjahanamkan Islam. Kematian puluhan ribu umat Islam di Mesir dan Syria, ianya tidak perlu menggunakan tangan dan kudrat sikafir, memadailah Islam berbunuhan sesama sendiri dan menghancurkan agama mereka sendiri.

Sumber asal :  disini

No comments: