Friday 26 May 2017

Alahai dunia: Cakap terus dengan tuhan


Harare: Seorang pastor yang mendakwa dia mempunyai talian terus dengan Tuhan dirakam kononnya sedang ‘bercakap dengan tuhan’ menerusi telefon di satu majlis di sebuah gereja.
Orang ramai yang hadir di gereja berkenaan kelihatan kagum melihat dan mendengar pastor warga Zimbabwe itu, Paul Sanyangore, 32, berbual dengan tuhan.
“Saya mempunyai talian terus. Saya sebenarnya mempunyai nombor tuhan dan saya boleh menelefonnya jika ada keperluan. Tidak mustahil kita boleh berbual dengan tuhan. Kenapa anda ragu saya menerima panggilan daripadanya. Saya sebenarnya mempunyai nombor terus tuhan dan saya boleh menelefonnya serta menerima arahan daripadanya. Saya menerima nombornya ketika melakukan upacara keagamaan dan saya mendengar suara menyuruh saya menelefonnya,” kata Sanyangore.
Pastor itu berkata, dia akan memberikan nombor itu kepada orang awam pada masa yang sesuai.

-Metro

No comments: