Monday 9 March 2015

Penagih kokain bodoh

Ohio: Seorang lelaki ditangkap atas tuduhan berkait dengan dadah selepas dia menghubungi polis, mungkin kerana bingung, untuk melaporkan isterinya mencuri kokainnya. Robert Collins, 39, dari Alliance, Ohio, bertindak menghubungi polis kelmarin selepas isterinya mencuri dadah Kelas A itu.

Bagaimanapun, apabila polis tiba di rumahnya, mereka menemui paip yang digunakan untuk menghisap ganja dan Collins ditahan kerana gagal membayar kos mahkamah dalam satu kes sebelum ini.

Dalam rakaman perbualan yang disiarkan stesen televisyen Fox News 8 semalam, Collins kedengaran memberitahu anggota polis yang menjawab panggilan telefonnya: “Saya dan isteri bergaduh mengenai sesuatu yang saya beli. 

“Saya membeli kokain dan dia mahu mencurinya.” Dia kemudian kedengaran bingung, seolah-olah tidak tahu dengan siapa dia bercakap. Apabila penerima panggilan itu bertanyakan namanya, dia menjawab “Robert Collins. Siapa ini?”Pertanyaan itu dijawab: “Ini jabatan polis. ”Collins kemudian berkata: “Tidak.”Ketika polis tiba di rumahnya, Collins berubah fikiran dan enggan memberitahu sebab dia menelefon polis. - AFP

  - See more at: http://www.hmetro.com.my/node/35599#sthash.r60nzNwJ.dpuf

No comments: