Tuesday 31 March 2015

Alahai dunia : Gam anu isteri

Mpumalanga (Afrika Selatan) : Kerana cemburu, seorang suami yang mengesyaki isterinya menjalin hubungan sulit dengan lelaki lain mengambil keputusan membalas dendam - meletakkan glu pada kemaluan wanita berkenaan.

Si suami sebelum itu dihantui perasaan marah kerana menyangka isterinya tidur dengan bapa saudaranya selepas dia menghantarnya pulang di rumah mereka di bandar ini. Selepas mengunci isterinya di dalam kamar tidur mereka, lelaki berusia 45 tahun itu memaksa wanita berkenaan menanggal pakaian sambil menghunus parang pada mangsa dan mengancam memenggalnya jika dia tidak patuh kepada arahannya.

Dalam laporannya kepada polis, wanita itu berkata: “Dia sebelum ini mengancam memotong tangan saya. Saya begitu takut. Dia mengarah saya baring dan kangkang. Dia kemudian mengambil glu dan menyapu pada kemaluan saya.

“Saya menangis dan meminta dia berhenti, tetapi dia tidak peduli.” Mangsa kemudian cuba menanggalkan glu berkenaan, tetapi kini bimbang tidak akan dapat melakukan seks pada masa depan. Menurutnya, dia mahu polis menahan dan penjarakan suaminya kerana bimbang lelaki itu datang dan bertindak lebih kejam. Lelaki itu melarikan diri selepas kejadian.

- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/39847#sthash.qd7zgnQL.dpuf

No comments: